linastroom.blogg.se

Dagens planer

Publicerad 2016-03-31 10:25:35 i Allmänt,

Godmorgon på er! Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen efter några dagar paus och denna gången med riktig bloggning! Clara åkte hem igår så nu är jag ensam igen. Det var som vanligt väldigt ledsamt att säga hejdå till varandra och nu kommer vi inte ses för ens vid sommarlovet. Men det är ju faktiskt inte många veckor kvar tills dess! Det bästa har helt klart varit att få sova själv i min säng inatt. Jag somnade strax innan tolv och vaknade inte för ens 10. Så himla skönt att kunna sova ut. Det behövdes verkligen idag!
 
Idag är mina planer endast stallet. Cleo har jag tänkt rida ett pass med bommar i paddocken. Då kommer målet endast vara att hålla henne lugn och i ett bra tempo. Hon blir gärna lite på när bommar kommer in i bilden, då är det bara att visa vem som bestämmer och den som bestämmer är jag. Punkt slut. Sedan kommer jag nog även mocka både Ronny och Cleos hage. Det är skit överallt och det måste bort, sjukt tråkigt!
 
När jag kommer hem blir det fix med bloggen. Har bilder som behöver redigeras och även inlägg att skriva! Nu ka vi igång igen på riktigt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela