linastroom.blogg.se

Osynliga läsare..

Publicerad 2016-04-03 09:25:44 i Allmänt,

Godmorgon! Min inspiration till bloggen ligger just nu på noll. Jag trodde det skule bli bättre i och med den nya designen men jag hade verkligen fel... Jag ser på statistiken att det finns personer här inne som faktiskt läser bloggen, men det syns inte bland kommentarsfälten. Jag tycker det är sjukt kul att blogga, men när inte läsarna är engagerade är det inte riktigt samma sak.. Jag hade önskat att ni var lite mer engagerade i kommentarerna men det kanske är för mycket begärt...
 
Idag så är det stallet som står på agendan. Cleo och jag ska köra ett pass i paddocken. Jag tänkte lägga ner tid på galoppen idag. Jag vill försöka få den lugn och samlad samtidigt som hon fortfarande ska visa energi och vilja framåt. Det är klurigt.. Cleo brukar ofta bara vilja springa på i galoppen och inte riktigt ha den samlad. För en samlad galopp på henne måste man jobba sig svettig. Om Cleo sköter sig kan detta bli ett riktigt bra pass!
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2016-04-03 10:29:18

Förstår att inspirationen försvinner när ingen kommenterar, så det ska jag göra oftare för du är såå bra på att skriva och det är roligt att följa din vardag på något annat socialt media än snapchat;)
Hoppas du får ordning på damen idag😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela