linastroom.blogg.se

Ny design!

Publicerad 2016-04-02 12:16:45 i Allmänt,

Godförmiddag på er! Såg ni skillnaden när ni klickade er in på bloggen idag? En ny design är på plats!! Kändes verkligen som om det var på plats med en ny mer vårig design. Vintern är över och den är nerpackad och kommer tillbaka nästa år. ;) April är för mig en riktig månad och med den kommer även ny design! Jag är super nöjd med designen och jag diggar headern extra mycket. Julia fotade bilderna igår och det blev verkligen såå bra!
 
Blev ni något lurade igår under första april? Kommer ihåg när jag va liten och alla i skolan lurades om att det stod älgar på skolgården, haha! Detta år blev jag faktiskt inte lurad, såg massa aprilskämt på facebook men ingenting jag föll för. ;) Själv så lurade jag ingen, har alltid så dålig fantasi när det gäller sådant!
 
Idag är det grått och tråkigt väder ute, dessutom så regnar det.. Cleo har hållits igång varje dag denna veckan så idag får hon en vilodag. Hon får skrota i hagen, sådana dagar behövs ibland! Känns även rätt lägligt med tanke på vädret!
 
Finns det något inlägg ni skulle vilja läsa?
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2016-04-02 13:28:07

Alltså sååå snygg blev den😍😍 Det är nog vår bästa photoshoot hittills trots att vi tog så lite bilder!

Svar: Jaaaaaaa 😍😍😍
Lina Ström

Postat av: Olivia

Publicerad 2016-04-03 15:08:32

Super snygg! Åh önskar att vi också hade bar mark.

Svar: Det är verkligen oerhört skönt med barmark igen. Man blir rätt trött på snö och is tillslut!
Lina Ström

Postat av: Jossan

Publicerad 2016-04-03 21:22:14

Första gången jag kikar in här på flera dagar (brukar kika in dagligen) och möts av den här otroligt fina designen, ni är så duktiga med kameran och snygga modeller också. Kram!

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir.
Lina Ström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela