linastroom.blogg.se

Nu ska vi igång igen!

Publicerad 2016-04-05 20:53:23 i Allmänt,

Två barbacka ritter blev det idag. En på Cleo i paddocken och en på Ronny ute i skogen. Det var första gången på över två veckor som jag satt på hans rygg och det var helt underbart att komma upp där igen. Han är ett lyckopiller för mig, världens mest underbara häst!
 
Min tränare var i stallet idag och tränade några andra i stallet och vi bestämde tid för träning nästa vecka. Redan nu är jag taggad för det ska bli oerhört kul att börja träna för tränare igen. Just nu börjar det ta slut på inspiration hos mig och jag behöver verkligen någon som ger en extra skjuts framåt. Nu har vi inte tränat sen november typ och nu är det dags igen. Känns som om jag tappat lite i min ridning och nu behöver jag expertögon som hjälper till så det ska bli kul att träna igen! Speciellt eftersom att jag och Cleo satsar på att komma ut på tävlingsbanan detta året! :D
 
 

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2016-04-06 09:13:25

Åh vad roligt att ni börjar vara igång igen! Vad siktar ni på att tävla i för gren? Dressyr?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela