linastroom.blogg.se

När motivationen inte finns där

Publicerad 2016-04-07 19:54:49 i Allmänt,

Det här med motivation går verkligen upp och ner. Vissa dagar känns det som om jag kan skriva hundratals inlägg utan att tröttna och andra dagar vill jag inte ens slå upp datorn. Igår va en sådan dag då jag verkligen inte orkade blogga något. Då valde jag att istället strunta i det. Jag ska göra detta på min egna villkor. Men ibland får man bita i det sura äpplet trots allt men igår kände jag verkligen INTE för att blogga. Men idag är jag på det igen. ;)
 
Idag fick Cleo en dag vila och vi gick en mysig promenad i skogen. Hon brukar alltid vara lugn på promenader men idag var hon faktiskt riktigt pigg. Det var kul att se henne pigg och att hon visade att hon tyckte det va kul att få komma ut i skogen på en kravlös promenad. I vardagens träning så behövs kvalitets stunder när man bara går ut och promenerar! Imorgon ska hon ridas ut och då hoppas jag på att vi kan få till några travsträckor! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela