linastroom.blogg.se

Känslan av fredag

Publicerad 2016-04-08 07:00:00 i Allmänt,

Att vakna upp till vetskapen om att det är fredag, hur underbart? Att dessutom veta att det är en skoldag där jag endast går till kvart i ett gör inte saken värre. Fredagar är verkligen ingen dag att klaga över. ;) Lika glad som vanligt är jag idag över att det snart är helg. Denna helgen kommer jag spendera mycket hemma och i stallet. Cleo ska gå tre pass och Ronny två. Hagar ska mockas och utrustning putsas. Som jag sagt förr så är verkligen våren till för att vakna upp ur vinterdvalan. Jag får sådan sjuk inspirationskick när fåglarna börjar kvittra, det blir mjukt i marken och termometern visar över 10 grader. Då lever jag.
 
Men innan det är helg ska en skoldag avklaras. Jag går som sagt en väldigt kort dag och det är inga ansträngande lektioner vilket känns jätte skönt. Älskar fredagar!
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2016-04-08 19:41:52

Känner detsamma, ÄNTLIGEN vår!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela