linastroom.blogg.se

En uteritt med trav

Publicerad 2016-04-01 19:55:11 i Allmänt,

Idag har varit en helt underbar dag. Himlen har varit klar blå hela dagen och solen har verkligen värmt. Så oerhört skönt! Jag och Julia hade dessutom några oerhört mysiga timmar i stallet tillsammans. Men som vanligt när vi är i stallet gick tiden alldeles för fort så det fanns inte tid till att hinna med att mocka hagen. ;) Haha! Men vi städade iallafall igenom skåpet vilket verkligen var nödvändigt. Det var i somras som jag senast rensade och städade där inne. Men nu är allt iallafall mycket mer välorganiserat!
 
Cleo fick sig en riktigt mysig uteritt. Hon skötte sig toppen och var inte alls pigg eller på. Vi fick till och med till en kort travsträcka helt utan problem. Hon visade ingen tendens till att varken sticka eller vara pigg. Jag är oerhört nöjd över ponnyn idag. Nu hoppas jag att det fortsätter åt samma håll så vi kan komma igång ordentligt igen!
 
Nu under kvällen bjöds det på grillat här hemma med potatisgratäng och grönsaker, nom nom! Snart blir det att krypa upp i tv soffan och se film, förhoppningsvis klarar jag mig igenom en hel film utan att somna. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela