linastroom.blogg.se

Dagens outfit - julafton

Publicerad 2015-12-24 14:30:39 i Självporträtt,

I stockholm var tanken att köpa en tröja att ha på mig nu under julen. Ville ha någon röd som passade in på julen men som jag ändå kan ha året runt. Trodde det skulle vara lätt att hitta en men det var det verkligen inte. Till slut hittade jag en inne på H&M som jag iallafall tyckte dög. Den är rätt kort så jag grävde fram ett par högmidjade byxor som jag visste jag hade. Tyckte ändå det blev rätt bra till slut! 
 
Hur klär ni er på julafton? Klär ni upp er mycket/lite eller går ni runt med myskläder hela dagen?
 
 

Kommentarer

Postat av: JT dressyr

Publicerad 2015-12-24 22:30:51

God jul :)

Postat av: Islycka

Publicerad 2015-12-25 09:41:13

superfin header :)

Postat av: Michelle Petersson

Publicerad 2015-12-25 12:56:15

Så fin! :D Jag brukar klä upp mig på jul med någon klänning och piffa upp håret ;) Dock köper jag inte nya kläder varje jul utan jag hade en klänning igår som jag haft tre tidigare år oxå :D Funkar fint det ;)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela